2010. december 19., vasárnap

(17. fejezet) Karácsony...

Roonie megmagyarázta az esetet. Mindenki megértette őt. Aztán egy csoportos ölelés volt, tudatván Roonieval hogy semmi baj nincs=)
-Figyeljetek!! Ti megvettétek már a karácsonyi ajándékokat?!-kérdezte a többiektől Emma.
-Basszus!! Dehogyis!!-kiáltott fel James.
-Akkor délután elmegyünk megvenni?!- ajánlotta fel ismét Emma.
-Oké. Nekem 8. Mondjuk úgy 3 fele??-kérdezte őket Max.
-Okéé...megyünk!!-mondták a lányok.
Ez a pár óra hamar eltelt. 3-ra mindenki ott volt a szokott helyen. Elindultak a boltok felé. Odafele végig hülyéskedtek. A fiúk dobálták a lányokat, a lányok meg visszadobáltak.
Beértek a plázába ismét. Rooniék most voltak egy pár napja de nem jutott volna eszükbe ajándékokat venni:D
-Na akkor ki merre megy?-kérdezték egymást.
-Szerintem gyerünk együtt!! Van időnk mindenkinek venni valamit!-mondta Jess.
-Hát jó...akkor menjünk!-és elindultak.
Bejárták az összes boltot. Annyi mindent láttak, alig bírtak választani közülük. De viszont olyan dolgokat is láttak, amin legszívesebben elröhögték volna magukat. Végül 4 óra hossza múlva meg voltak az ajándékok. Mindenki vett a családjának valamit és egymást sem hagyták ki. Roonie mindenkinek vett egy karkötőt lányoknak-fiúknak egyaránt. Em vett a karkötőkre egy-egy medált amin ez állt: 'Best friends 4ever♥'
Ők ketten ezt adták mindenkinek. A srácok vettek a lányoknak egy-egy parfümöt. egymásnak pedig spraycsomagot. Jess vaásrolt egy DVD-t amit majd meg fognak nézni, ez volt a közös kedvenc filmük.
A vásárlás után mindenki megkérdezte hogy mit vettek egymásnak:
-Én nem mondom meg hogy mit vettem nektek majd karácsonykor odaadom!!-jelentette ki Roonie.
-Mi sem adjuk ám oda karácsony előtt!!- mondták rá a többiek.
-Akkor ezt szerintem megbeszéltük!!-nevetett Jess.
-Hé!! Holnap nem megyünk el korizni?!- kérdezte Adam.
-Felőlem de szólok...én béna vagyok többet fogok ülni a jégen mint csúszni!!- mondta mosolyogva Em.
-Chö...akkor elég jó csapat leszünk mert mi se tudunk korizni!!- vigyorogtak a fiúk.
-Akkor holnap!! Csá!!-köszöntek el a srácok.
-Imádom őket!! -mondta Roonie miután elmentek és ő is elindult.
Em és Jess összenéztek mosolyogva megrázták a fejüket és végül ők is elindultak Roonie után.........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése