2010. december 7., kedd

(12. fejezet) Na... majd mi kiderítjük!

Még azon a nap a suliban:
Szünetben:
-Szia Roonie.-köszönt neki Max.
-Szia. Mondjad?-mondta neki Roonie.
-Hát szóval az lenne hogy...-fejezte volna be Max de Ryan félbeszakította.
-Cica gyere már ide adok neked valamit.-hívta oda magához Rooniet.
Egy mikulás csomagot adott át neki amiben egy csodajó parfüm volt.
-Juuuj...de imádlak!!-ugrott Ryan nyakába a lány.
 Megpuszilta és megölelte szorosan.
Max mindezt hátulról nézte a srácokkal.
Aztán elmentek kézen fogva.
Órán Max Roonie mellett ült. Próbált vele beszélni de Roonie csak bámult maga elé...szerelmesen.
Max egy idő után feladta...nem próbálkozott mert látta reménytelen.
Amikor pedig kajálni mentek volna odament volna Rooniehoz és Jessicához de mire odaért Roonie már az új pasijával ment el (úgyszintén kézen fogva) ebédelni.
-Titeket is hanyagol? Vagy csak engem?-kérdezte csalódottan.
-Hát velünk is elég keveset van...Nem tudom mit csináljunk.
-Én nem bírom ezt tovább!! Elegem van abból hogy lecserélt minket egy srácra aki nem is szereti!!!
Hova tűnt a régi Roonie akibe szerelmes lette...őőő...mármint akit mindenki szeretett.-javította ki magát Max.
-Hogy mivan??-kérdezte egyszerre a két lány.
-Bocsi csak más valaki járt az eszemben és véletlen mondtam ki nem ezt akartam mondani.-mondta zavartan Max.
-Ja jó. Az más. Na csá.-és elmentek hazafelé.
-Jó. Sziasztok.-köszönt el Max.
-Nekem ez gyanús...nagyonis. Arra gondolsz amire én?-Jessica.
-Igen...majd mi kiderítjük!-tette hozzá Emma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése