2011. január 25., kedd

(22. fejezet) Kellemes csalódás...

Másnap megint ugyanaz...Roonie dühöng, a lányok csak nézik és a fejüket fogják, a szerelmes pár együtt van a nap minden egyes percében.
-Nekem ebből elegem van! Mit féltékenykedik?! Találjon ő is magának egy rendes srácot!!-mondta Emma Jessicának.
-Én sem birom már!!! Mintha nem is Roonie lenne!!-súgta vissza, mivel ez órán volt.
Egszer csak valami nyakon találja Jessicát. Egy papírgalacsin ami a fiúktól jött. Ez állt benne:
'Óra után a megszokott helyen, mert van egy kis fejlemény!James és Adam'
 Itt a válasz:
'Rendben ott leszünk' Jess és Em' És visszadobták gyorsan Adamnek és Jamesnek.
Szünetben:
-Na csajok! Van egy kis gond! Várjatok...Roonie merre van?-kérdezte Adam lihegve.
-Mit tudjam én egész nap duzzog! Már hozzánk sem akar szólni! Majd megbékél na mondjátok mi van!-kérdezte Jess.
-Hát az van hogy Max és Brooke összejöttek...ezt maga Max mesélte nekem tegnap nagy büszkén. Innestől nincs mit tenni!-mondta Adam.
-Én nem akarok közéjük állni! Ha szeretik egymást akkor járjanak nem vagyok semmi jónak az elrontója!-mondta Emma.
-Én sem avatkozok akkor bele.-tette hozzá James.
-Akkor mi legyen?-kérdezte Emma.
-Nekem lenne egy ötletem! Szünetben odamegyünk Brookehoz és csak úgy barátilag elkezdjük faggatni. Majd csak mondd valamit! Ti meg fiaim Maxhez mentek oda és ti is faggatni kezditek! OK??-mondta Jessica.
-Nekem megfelel ez az ötlet :)-szólt  Adam.
Szünetben:
-Szia Brooke!-ugrott a két lány Brooke mellé a szünetben.-MI újság?-kérdezték.
-Semmi különös :)-válaszolt.
-Figyu, hallottuk hogy összejöttél Maxszel. Igaz ez? Mi a véleményed róla? Szeretitek egymást.-közben egy padhoz értek ahova Brooke lehuppant s a csajok is mellé. Várták a választ.
-Hát figyeljetek! Én Maxben egy olyan srácot találtam meg akit nagyon rég óta keresek. Benne bízok meg először. Ő tudom hogy nem fog becsapni és kihasználni. Mert tudjátok engem idáig minden pasim nagyon csúnyát hagyott el. Csak a külsőm miatt kellettem nekik. Meg se hallgattak soha. Csak egy trófea voltam nekik akit mindenkinek mutogatni kellett. Nem becsültek meg.-mondta őszintén a lány. Jessica és Emma tátott szájjal hallgatta.
-Hát szóval ennyi. És igen nagyon szeretem Maxet és nem akarom hogy vele is így végződjön. Na de mennem kell sziasztok!-s elviharzott mellőlük. Emma és Jess összenéztek.
-Basszus...ez kedves és jó lány! Ezt nem gondoltam volna róla hogy ő így hadilábon áll a srácokkal. Szegénnyel hogy elbántak. Én sajnálom. Most már végképp nincs szivem közéjük állni.-mondta beismerőn Jess.
-Nekem sincs. Tényleg Roonie merre volt ma?-kérdezte Emma.
-Reggel hívott hogy elkapta a járványt és az orvos kiírta a hétre.-válaszolt Jess.
-Hogy mondjuk el a srácoknak?-kérdezte ismét Emma.
Közben a srácoknál Max agyba-főbe dícsérte Brookeot hogy: ő még soha nem találkozott ilyen lánnyal aki őszinte és nagyon szereti. A srácok is dilemmáztak. Nem tudtak mire jutni se Emmáék se Adamék.
Ki tudja mi lesz még ebből??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése