2010. november 24., szerda

(8. fejezet) Szia!!

Másnap reggel:
A lányok a folyosón mászkáltak és nevetgéltek.
-Jaaj..nagyon látszik a dudor a fejemen??-kérdezte nevetve Jessica.
-Te kis béna!! Hogy lehettél ilyen szerencsétlen!?-nevetett Roonie.
-Hát úgy kérlekszépen, hogy este ahogy ki akartam menni inni, anyu ott hagyta a vasalódeszkát a lépcső előtt és én sikeresen átestem rajta!!-mesélte el Jessy.
-Te jó ééggggg...ennyire senki nem lehet...Nagyon fáj??-kérdezgette barátnőjét.
-Annyira nem...Dehogyneem!! majd szét szakad!! Áúúúú!!-közölte Jess.
Ahogy így mentek a folyosón egy ismeretlen arc jött feléjük és látszott rajta hogy menekül valami elől. Megálltak előtte.
-Szia!! Mi a baj??-kérdezte Roonie a lánytól.
-Sziasztok! Semmi baj nincs nincs gond tényleg!!-nyugtatta őket a lány.
-Hát akkor mi van mert látszik rajtad hogy meg vagy ijedve vagy szomorú vagy valami miatt.-faggatta Jessica.
-Na jó...tudod elkövettem egy nagy hülyeséget...-mondta.
-És mit?-kérdezte ismét Jess.
És a lány egy hörcsögöt húzott ki a kabátja alól.
-Ő itt Fifi. A hörcsögöm. Most kaptam. Senki nem volt otthon és nem mertem egyedül hagyni a házban ezért elhoztam a suliba. Csakhogy órán beraktam a padba és a tanár észrevette. Előle menekülök. Mit csináljak? Segítsetek!-kérte őket a csajszi.
-Először is...mi a neved?-érdeklődött Roon.
-Emma. Emma Smith.-mutatkozott be.
-Mi pedig Roonie és Jessica. Szóval most szépen elmegyünk a tanárnőhöz és megbeszélünk mindent.-ajánlotta Roonie.
-De...de...de...-habogott Emma.
-Nyugi...ezt bízd ránk!!-mondta Jessica.
Elmentek a tanárnőhöz és megállapodtak abban hogy egy külön kis ketrecben behozhatta a suliba mint az osztály kabalája.
-Jaaj lányok köszönöm!! Nem is tudom ezt én hogy oldottam volna meg.-hálálkodott Em.
-Ugyan már!! Figyelj csak te nagyon szimpi csaj vagy nekem nem csatlakoznál hozzánk? Mármint bandatag. Tudod nekünk van egy úgymond 'bandánk' a srácokkal. Lenne kedved hozzánk tartozni??-ajánlotta fel Roonie.
-Hát nem is tudom. A fiúk hogy fogadnák?-bizonytalanodott el Emma.
-Jaaj figyelj én is 2 hónapja vagyok 'tag' és tök jól befogadtak. Efelől nem lesz gond majd megszoknak meg amúgyse vagy egy házsálatos liba. Ők csak ezeket nem szeretik. Szóval?-kérdezgette Ronnie.
-Háát...rendben!!-lelkesedett fel az új tag.
-Na ez a beszéd!!-csapták össze a kezüket és elmentek a következő órára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése